You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Často kladené dotazy (FAQ)

  1. Proč někdy nemohu na eshopu najít můj oblíbený produkt?

    Snažíme se držet heslo, že vše co na našich stránkách najdete máme skladem. Pokud to skladem nemáme karta produktu se schová a objeví hned jakmile zboží naskladníme.
     
  2. Kurýr po mně při převzetí zboží požadoval doklad k ověření totožnosti. Má na to vůbec právo?

    Zaměstnanec přepravní společnosti má právo vyžádat občanský průkaz k nahlédnutí, aby mohl ověřit oprávněnost fyzické osoby zásilku převzít. V rámci potvrzení o doručení zásilky lze zapsat jméno, příjmení, adresu a případně též datum narození a číslo občanského průkazu, jakožto číslo dokladu, ze kterého byly údaje ověřeny.
    zdroj: https://www.uoou.cz/jsem-povinen-a-poskytnout-kopii-obcanskeho-prukazu-dorucovateliprepravni-spolecnosti-ktery-mi-dorucuje-objednane-zbozi-pres-internetovy-obchod-nebo-od-mobilnihooperatora/d-11333
     
  3. Můžete mi poslat zásilku Českou poštou?

    Bohužel s ČP nespolupracujeme. Je to dáno druhem zboží, které prodáváme. Průměrná zásilka, kterou expedujeme váží 13,4Kg a u České pošty by doprava stála zákazníka 170Kč. U dopravce se kterým spolupracujeme (DPD) to je 89Kč. Snažíme se vám minimalizovat nadbytečné náklady. Možná jednou, až ČP bude tržním subjektem se situace změní. Do té doby vám děkujeme za pochopení

 

Ptejte se nás. Na každý dotaz rádi odpovíme. Bude-li stejných dotazů více umístíme odpovědi na toto místo.

Veškeré kontakty naleznete zde

Roman Přikryl
za tým Doktorka Romana Pet Food


Výrobci

Štítky